Canis familiaris (4/6)
The first few hours of Sultan's reign are both dull and scary. Especially for Socks, the new whipping boy. He finds Max, who has run away to the forest, to plead his case. But Max is only proud of the hole he has dug. When the pack joins them, the tension mounts: Just where did Max’s sausages come from?