Canis Familiaris (5/6)
Sultan is no longer anyone’s puppet, he is a dictator. Deaf to advice, he rules by force. Away from the dictatorship, Max continues his experiment. All the plants he has tried have been disgusting; until he happens upon some mushrooms.