Music Queer
Bez metafor i niedopowiedzeń młoda kobieta śpiewa o miłości do innej dziewczyny. Piosenka „Girl in Red” zdobyła ogromną popularność, bo całe pokolenie lesbijek rozpoznało w niej własne emocje, pragnienia i doświadczenia. Intymne wyznanie stało się uniwersalnym głosem queerowej młodości.