Bliski Wschód: wieczni wrogowie?35 min
Toczący się od dekad konflikt na Bliskim Wschodzie eskalował po ataku Hamasu i reakcji Izraela. Czy możliwe jest pojednanie? Jak miałoby ono wyglądać? Pytamy artystów związanych z Izraelem i Palestyną.