Ukraina: protezy dla weteranów
W Ukrainie żyją dziesiątki tysięcy osób po amputacjach wojennych. Berlińska organizacja humanitarna Life Bridge Ukraine specjalizuje się w protezach i szkoli praktykantów, którzy będą mogli pracować w przyszłym centrum ortopedycznym w Kijowie.