W południowej Serbii publiczna firma telekomunikacyjna Telekom odcina kable prywatnych operatorów, dzięki którym Serbowie mieli dostęp do ostatnich niezależnych kanałów telewizyjnych: N1, czy Nova S. W wielu miastach, takich jak Vranje, wzbudza to sprzeciw obywateli, którzy upominają się o swoje prawo do informacji.