Jurnalist
În sudul Serbiei, furnizorii publici de electricitate taie cablurile ce le permit cetățenilor sârbi să urmărească canale independente precum "N1" și "Nova S". În orașe precum Vranje, cetățenii opun rezistență și luptă pentru dreptul lor de a avea acces la informații.