Ukraina: armia cieni
Działają bez rozgłosu i bez mundurów, ale są bardzo skuteczni. Odegrali najważniejszą rolę w wyzwoleniu Chersonia w listopadzie ubiegłego roku. Kim są ukraińscy partyzanci? Nasza ekipa reporterska spotkała się z nimi w południowej Ukrainie i zrelacjonowała nam, jak ci odważni cywile stworzyli struktury oporu na terytoriach okupowanych przez Rosjan.