Cierpienia chartów hiszpańskich31 min
Na zakończenie sezonu łowczego, najsłabsze charty hiszpańskie, zwane podencos są zabijane przez myśliwych na wymyślne i bardzo okrutne sposoby. Ten zwyczaj szokuje cała Europę, lokalni aktywiści z nim walczą, jednak co roku ponad 50 tysięcy chartów jest wieszanych, kamienowanych, zakopywanych i rozczłonkowywanych żywcem.