Re: Abused Spanish Greyhounds
In Spain, at the end of the hunting season, an age-old and cruel tradition of sacrificing the worst-performing hunting dogs is still practiced. It's a shocking custom that means an estimated 50,000 hunting greyhounds are quartered, hanged or dismembered alive.