Iran: 10 Days of Resistance
One aspect of the war in Ukraine is being played out in the shadows. Our reporter met partisans in the Kherson region, which was occupied by Russian forces until last November. These Ukrainian civilians have set up resistance networks in Russian-occupied territories.