Re: Izrael skręca w prawo
Izrael od kilku miesięcy ma prawicowy rząd. Benjamin Netanjahu wszedł w koalicję z radykalnymi przedstawicielami ruchu osadniczego. Chcą zdominowanego przez Żydów „Eretz Israel”, Wielkiego Izraela, w którym tylko oni dyktują warunki. Co to oznacza dla krwawego konfliktu z Palestyńczykami na Zachodnim Brzegu i we Wschodniej Jerozolimie?