Re: Israel's Drift to the Right
For several months now, Israel has been led by a government that includes the ultra-orthodox right. As Benyamin Netanyahu has formed a coalition with parties representing radical Jewish settlers, what impact will this have on the bloody conflict between Israel and Palestine over the West Bank and East Jerusalem?