Re: The Pope's Tailor
Filippo Sorcinelli is an internationally renowned fashion designer, famous in Italy for his religious vestments. He designs the clothes and accessories worn by members of the catholic Chruch including the Pope during his public appearances. This practising Catholic is also gay, in an environment where tradition and modernity don't always mix.