W Grangemouth, szkockim mieście niedaleko Edynburga, rafineria zakończyła działalność w kwietniu ubiegłego roku. Obecnie trwa kilka fal zwolnień, w ramach których zlikwidowanych zostanie łącznie 435 z 500 miejsc pracy.