Re: Andalucians Against Solar ParksThe green transition hits a Scottish town
Last April, the closure of the UK's oldest refinery resulted in the dismissal of 435 of its 500 employees. The complex will be converted into an oil import terminal with only 65 workers. The once prosperous city fears it will end up becoming a ghost town.