Scoția: un oraș sacrificat pentru tranziția ecologică
În aprilie anul trecut, închiderea celei mai vechi rafinării din Regatul Unit a dus la concedierea a 435 dintre cei 500 de angajați. Complexul va fi transformat în terminal de import de petrol, cu doar 65 de angajați. Orașul cândva prosper se teme că va deveni un oraș-fantomă.