Wąchaj piesku, wąchaj!4 min
Wszyscy znamy śmieszne filmiki, na których psy wyprawiają najdziwniejsze rzeczy za smaczka, czy kawałek kiełbasy. Ale gdybyśmy mogli przenieść się na chwilę do świata psich zapachów, zrozumielibyśmy jak ograniczony - w porównaniu z naszymi czteronożnymi przyjaciółmi - jest nasz zmysł węchu.