Czy agresywne gry wideo wzmagają agresję w realnym życiu? To pytanie nurtuje od lat rodziców, nauczycieli, polityków. A co mówią naukowcy? Okazuje się, że wyniki badań pokazują, że… nie tak do końca to wiadomo.