Homo Augmentus4 min
Bioniczne kończyny Dartha Vadera czy proteza ramienia Cobry wydają się świetnym rozwiązaniem i sposobem na dodanie człowiekowi mocy. Ale jak takie ulepszenia sprawdziłyby się w rzeczywistości? Okazuje się, że ich obsługa nie byłaby taka prosta, bo ludzka anatomia jest niezwykle złożona.