How to Die Clever
Captain Hook had a hook as a hand. Darth Vader had bionic limbs. Films make it look easy to replace severed limbs. But is it that easy in real life? What is scientifically possible when it comes to prosthetics? Professor Moustache takes a look at different innovations.