How to Die Clever
Could Godzilla and King Kong, who are bigger than any dinosaur, exist in real life and destroy the world? For Professor Moustache, there is no such thing as a dumb question. The sci-fi animated series “How to Die Clever”, adapted from Marion Montaigne’s comic strips, is back with brand-new episodes.