Rozmiar ma znaczenie4 min
Czy Godzilla i King Kong mogłyby naprawdę żyć na ziemi, skoro żyły na niej kiedyś dinozaury? Okazuje się, że są pewne granice, których nie da się przekroczyć z powodu ograniczeń fizycznych i fizjologicznych. „Wiedza cię ocali (ale nie przed śmiercią)” to adaptacja komiksu autorstwa Marion Montaigne, która w zabawny sposób przybliża tajniki nauki.