Po pocie go poznacie!4 min
Dlaczego ludzie się tak pocą i nieprzyjemnie pachną? Koty na przykład, pocą się dyskretnie, wydzielając bezwonny pot przez łapy. Do tego, w różnym wieku, ludzie pachną różnie – a to dlatego, że w kolejnych fazach dojrzewania aktywują się inne bakterie obecne na ich skórze. „Wiedza cię ocali (ale nie przed śmiercią)” to adaptacja komiksu autorstwa Marion Montaigne, która w zabawny sposób przybliża tajniki nauki.