How to Die Clever
Why do humans sweat so much and smell so bad, when I smell so good? For Professor Moustache, there is no such thing as a dumb question. The sci-fi animated series “How to Die Clever”, adapted from Marion Montaigne’s comic strips, is back with brand-new episodes.