How to Die Clever
Sometimes when you see a newborn baby, you don’t really know what to say. It doesn’t really look like its parents; it looks more like a crumpled creature. You may think you’re heartless for finding it a little ugly, but Professor Moustache and science are here to explain why! Don’t panic, it’ll get better with time.