How to Die Clever
What does “OK boomer” mean? And what’s a boomer anyway? At full gallop on his time pony, Professor Moustache prances into the past to look at how generations are formed and why they never seem to understand one another. It seems psychological biases and the lazy mechanisms of our brains are to blame.