How to Die Clever
Oh Covid. We were fed up with it at the time and we’ve been confused ever since. Who was to blame again, bats or pangolins? How does a virus travel from animals to humans? Professor Moustache teaches us about the world of coronaviruses. That’s right, Covid-19 is not the only one.