Rozmiar ma znaczenie
Co znaczy „OK Boomer”, kim są „Baby Boomersi” i co tak naprawdę narozrabiali w przeszłości, o czym teraz nie bardzo chcą pamiętać? Co leży u podłoża konfliktu pokoleń i czy jest on nieunikniony? Bo, że to nic nowego, to wiadomo.