Czy dzidziusie są śliczne?4 min
Choć rodzice uważają, że ich nowonarodzone dzieci są śliczne, to nie wszyscy podzielają te zachwyty, bo obiektywnie rzecz biorąc noworodki są często niezbyt urodziwe. Dlaczego tak jest i do jakich forteli ucieka się Matka Natura, żeby rodzice patrzyli na swoje potomstwo przez różowe okulary?