How to Die Clever
Professor Moustache finds it a little too easy to make fun of dogs he sees online who would do anything for a biscuit. But if humans were to develop the same sense of smell as dogs, we would quickly realise that actually, humans are totally nose-blind. Maybe we are the ones who should be made fun of?