Niezniszczalne niesporczaki4 min
Profesor Mądrala uwielbia wszędobylskie niesporczaki, które spacerują sobie po okolicy na swoich ośmiu łapkach. Jego zdaniem przypominają małe, słodkie niedźwiadki. Choć na temat ich urody można się spierać, to ich niesamowita odporność i zdolność przetrwania są bezdyskusyjne. Zdumiewa też ich spryt i umiejętność zapewnienia sobie darmowego transportu.