Gimnastyka (intelektualna)
Człowiek nieustannie poszukuje swego odbicia. Wybieramy podobnych przyjaciół oraz partnerów i spędzamy godziny na robieniu selfie. A co, gdyby okazało się, że każdy i każda ma swojego sobowtóra gdzieś na świecie? Zobaczcie, jak niektórzy próbują to sprawdzić.