How to Die Clever
The tardigrade, an eight-legged micro animal that looks like a teddy bear, can be found everywhere. And Professor Moustache loves them. It may be cute and microscopic, but the tardigrade is extremely resistant! It also only grows at a rate of 3cm per month and uses snails as means of transport.