Ukrainki walczą z traumą31 min
Po prawie dwóch latach wojny Ukraina zmaga się z traumą. Duża część ludności cierpi z powodu urazów fizycznych lub psychicznych, a często obu jednocześnie. Jak kraj radzi sobie z tymi ranami?