Re: Ukraina, bohaterki kolei
Ewakuowały ponad cztery miliony ludzi ze stref działań wojennych. Transportują ludzi, broń, towary i zaopatrzenie przez całą Ukrainę. Ukraińska kolej jest kołem ratunkowym kraju. Służba dziesiątek tysięcy pracownic kolei jest niezbędna do przetrwania. W Ukrainie są bohaterkami wojennymi, nazywają siebie Iron People.