Re: Kierunek Księżyc
Kto będzie pierwszym Europejczykiem, który wyląduje na Księżycu? Kandydatów jest siedmiu, w tym gwiazda francuskiej astronautyki - Thomas Pesquet, którego konto na FB obserwuje 2,8 mln osób. Spośród tej siódemki ostatecznie zostanie wybranych trzech astronautów, z któych dwóch poleci na Międzynarodową Stację Kosmiczną, a jeden wyruszy na Księżyc.