Pogrzeby bez bliskich31 min
Samotni lub ci, którzy nie zabezpieczyli środków na swój pogrzeb - zmarłymi bez rodziny lub przyjaciół zajmuje się administracja. W Berlinie takie usługi wykonuje jedna firma; w Paryżu o godność przy pochówku dbają wolontariusze. Czy taka ceremonia pogrzebowa jest godna i okazuje zmarłemu należny szacunek?