Rozmowa z... Louisem GarrelemRozmowa z... Juliette Binoche
Rozmowa z Juliette Binoche o jej rolach w szerokim wachlarzu gatunków filmowych – od komedii, poprzez filmy historyczne, dramaty i historie miłosne. Aktorka opowiada też o pracy i relacjach z wybitnymi reżyserami, takimi jak Krzysztof Kieślowski, Abbas Kiarostami, Michael Haneke, Claire Denis, Olivier Assayas czy Bruno Dumont, a także z twórcami młodszego pokolenia, jak Safy Nebbou czy Martin Provost.