Rozmowa z... Alice RohrwacherRozmowa z... Alfonso Cuarón
Kolejnym gościem filmowego cyklu ARTE „Rozmowy z…” jest Alfonso Cuarón. Ten wybitny meksykański reżyser unika mówienia wprost o swoich filmach, za to chętnie opowiada o filmach innych twórców, które są dla niego ważne. Wspomina więc wielkich reżyserów kina japońskiego, amerykańskiego i europejskiego, ale także takich niszowych filmowców jak Alain Tanner.