Alchemicy kina - Sofia Coppola i Milena CanoneroRozmowa z... François Ozonem
Rozpiętość gatunków filmowych, w których tworzy François Ozon, francuski reżyser, scenarzysta i producent, jest imponująca. W jego dorobku są dramaty, komedie romantyczne, filmy przeznaczone dla szerokiej publiczności i oniryczne, kameralne opowieści. Ozona interesuje cała złożoność życia, a kino jest wehikułem przenoszącym go do nieznanej mu na co dzień rzeczywistości.