Rozmowa z Juliette BinocheRozmowa z... Emmanuelem Mouretem
Emmanuel Mouret stworzył własny język filmowy, w którym komizm przeplata się z silnymi emocjami i dużym napięciem. Jego bohaterowie są wyraziści, ale mają w sobie charakterystyczną delikatność. Jako reżyser i scenarzysta, Mouret przykłada ogromną wagę do dialogów. Gatunkowo balansuje na granicy komedii, burleski i dramatu obyczajowego.