In Conversation with Emmanuel Mouret
Emmanuel Mouret has crafted a unique cinematic voice, blending comedy, drama and emotion. His films follow strong-willed characters navigating love and heartache with tenderness. Through precise, sensory writing, Mouret explores the delicate balance between burlesque and genuine human vulnerability.