In Conversation with Hafsia Herzi
Hafsia Herzi rose to fame when she starred in Abdelatif Kechiche’s film “The Secret of the Grain”. But the actress is also passionate about directing, which is simply another way for her to express herself. In a handful of films that explore the value of community, Herzi speaks about how the conventions of cinema can reveal a contagious force.