Rozmowa z... Marion CotillardRozmowa z Hafsią Herzi
Rozmowa z francuską aktorką, scenarzystką i reżyserką Hafsią Herzi. Mimo braku formalnego wykształcenia filmowego, jej kariera rozwija się imponująco. Jako aktorka, dwukrotnie zdobyła Cezara – francuski odpowiednik Oscara - a jej najnowszy film „La petite dernière”, którego była scenarzystką i reżyserką był w tym roku nominowany w Cannes do Złotej Palmy i wyróżniony Nagrodą Specjalną - Palmą 'Queer'.