Rozmowa z... Alice RohrwacherRozmowa z... JR
JR, francuski artysta graffiti, fotograf, filmowiec i twórca instalacji opowiada o swojej drodze twórczej. Poczynając od rodzimych paryskich przedmieść przez Nowy Jork, brazylijskie fawele po amerykańskie więzienia – we wszystkich swoich działaniach stawia w centrum osoby na co dzień niewidziane. JR nie tylko wierzy, ale ma dowody na to, że sztuka może zmienić świat.