In Conversation with JR
From the eastern suburbs of Paris all the way to New York City, the artist JR has always loved learning from others. He has travelled across the world and worked as a photographer, filmmaker and graffiti artist – a jack of all trades whose work focuses on community life, a topic more relevant than ever.