In Conversation with Louis Garrel
Louis Garrel, actor and filmmaker, discusses "The Innocent", where he merges his love for introspective drama and playful humor. From starring in his father Philippe Garrel’s art films to embodying the King of France in "The Three Musketeers", Garrel has navigated diverse genres. In this interview, he reveals how "The Innocent" became the ultimate synthesis of his cinematic dreams.