In Conversation with Juliette Binoche
Juliette Binoche talks widely on her impressive and varied career as an actress in romantic films, comedies, period pieces and intense dramas. She also speaks about working with great directors such as Abbas Kiarostami and Michael Haneke, as well a new generation of French filmmakers.