Conversație cu... Marion CotillardConversație cu... Juliette Binoche
Cu pasiune, convingere și naturalețe, Juliette Binoche vorbește despre cariera sa de actriță. Comedii, filme istorice, drame intense și povești de dragoste, acestea sunt alegerile actriței care a colaborat cu cei mai mari regizori: Abbas Kiarostami, Michael Haneke, Claire Denis, Olivier Assayas, Bruno Dumont, dar și cu cineaști mai tineri precum Safy Nebbou sau Martin Provost.